Onze storingsdienst is 24/7 beschikbaar

Onze storingsdienst staat altijd voor u klaar

De storingsdienst van Groenewegen Elektrotechniek Delft staat altijd voor u klaar, ook in het weekend.
Onze storingsdienst is altijd te bereiken op ons telefoonnummer en via de online melddienst.

Klik hier om uw storing te melden via onze online melddienst

Wij ervaren dat sommige storingen zonder specialist opgelost kunnen worden, daarom hebben we hieronder een stappenplan ontwikkeld om uw elektrische installatie weer werkend te krijgen.
Bij twijfel raden wij aan om áltijd contact met onze specialisten op te nemen!

Controleer de installatie

Zekering en stop controleren

De oorzaak is dan vaak een overbelaste groep.
Een mogelijke oplossing, als er een hoofdzekering van het energiebedrijf is gesprongen, is minder toestellen tegelijk te laten werken, (wasautomaat, vaatwasser, boiler, kookplaat en dergelijke).
​Als de hoofdzekering na deze test nog steeds niet aan kan, dan moet de hoofdzekering vervangen worden. De hoofdzekering mag alleen vervangen worden door een bevoegd werknemer van het energiebedrijf!

Als het een zekering betreft van de “eigen groepenkast”, dan kan het zijn dat bovenvermelde apparaten beter over de diverse groepen verdeelt moet worden. Andere mogelijke oorzaak is kortsluiting in een toestel of snoer.
Het toestel (laten) repareren of vervangen lijkt dan de oplossing.
Als u erachter wilt komen in welk apparaat het probleem zit, dient u van alle apparaten die zijn aangesloten op deze groep, de stekkers uit het stopcontact te halen. De zekering verwisselen en de toestellen weer één voor één inschakelen. De boosdoener zal zich dan, naar alle waarschijnlijkheid, melden.

Als bovengenoemde handelingen het probleem niet oplossen ga dan niet experimenteren!

Neem dan contact met ons op!

Offerte aanvragen?

Wilt u graag advies, meer informatie over onze diensten of een vrijblijvende offerte aanvragen?

Offerte aanvragen of Afspraak inplannen