Een virtuele telefooncentrale, ook wel een telefooncentrale in de cloud, is geheel naar uw wensen en behoeften te configureren, zonder dat er een fysieke telefooncentrale bij u in het pand aanwezig is.
Een internetverbinding is voldoende om gebruik te kunnen maken van een telefooncentrale.
Hierdoor zijn de aanschafkosten aanzienlijk lager en is de telefooncentrale doorberekend in het maandabonnement.
U heeft hierdoor altijd een up-to-date en state-of-the-art telefooncentrale voor een vast bedrag per maand.
De functies van onze telefooncentrale:
- Busy Lamp Field (BLF)
- Wachtrij met vermelding aantal wachtenden
- Contact Center (callcenter agenten)
- Opnemen voor anderen (Call Pickup)
- Receptionistenmodule (TRC)
- Centraal telefoonboek
- Inloggen op verschillende toestellen (Hot Desking)
- Wachtmuziek
- Nummergroepen en nummerplannen
Tijdstiprouteringen
- Keuzemenu’s (IVR)
- Telefonisch vergaderen
- Faxen
- Voicemail en voicemail to e-mail
- IP-Dect
- Een telefooncentrale in uw pand geschikt voor analoge- en VOIP-lijnen