VOIP op maat

Al meer dan 35 jaar zijn wij een vertrouwelijke partner bij het verzorgen van je telecomsysteem! Ga ook besparen op je telefoonkosten !

Tot wel 70% goedkoper bellen

VOIP staat voor Voice Over Internet Protocol, simpel gezegd houdt dat in dat gesprekken plaatsvinden via een internetverbinding. Bellen via VOIP vereist dus eigenlijk alleen een degelijke internetverbinding. Binnen Nederland zijn tegenwoordig zo goed als alle internetverbindingen geschikt voor VOIP. Door deze ontwikkeling is de ISDN-aansluiting overbodig, waardoor de maandelijkse kosten voor deze aansluiting ook komen te vervallen.

Onze ervaring leert dat je 50% tot 70% per maand kan besparen op je traditionele telefoonkosten!

Je telecom naadloos geïntegreerd met je bedrijf

Telefooncentrale in de cloud

Met onze VOIP-centrale in de cloud heb je het gemak van een telefooncentrale zonder hoge aanschafkosten. Voor het gebruik van onze uitgebreide centrale in de cloud rekenen wij slechts een klein bedrag per maand. Hierdoor zijn wij in staat om voor iedere onderneming een oplossing te bieden om de telecom naadloos te integreren met je onderneming.

Van ZZP-bedrijven, MKB-bedrijven tot aan artsen en advocaten

VOIP is er voor iedere onderneming

Telefonie vormt de “ruggengraat” van je onderneming, het is dus van groot belang dat dit in orde is.
Je telefonie moet betrouwbaar zijn en moet zich vooral aansluiten bij je onderneming, de bedrijfsprocessen en afdelingen. Je telecomsysteem moet dus flexibel zijn, iets wat wij voor je realiseren. Van ZZP-bedrijven tot MKB-bedrijven bieden wij de juiste oplossing.

Laat je bedrijf flexibeler en strakker werken

VOIP op maat voor jouw bedrijf

Een goed telecomsysteem kenmerkt zich doordat het is aangepast aan de behoeften en wensen van jouw bedrijf. Uit ervaring weten wij dat een goed telecomsysteem een hoop stress en frustratie bij het personeel weg kan nemen. Wij verzorgen dit complete traject en zijn door middel van de nieuwste technieken in staat om je vaste telefonie, zoals een vast toestel op je bureau of via je pc te integreren met mobiele telefonie. Hierdoor kunnen wij er voor zorgen dat alle telefoongesprekken bij de juiste persoon en afdeling uitkomen, waardoor je hele organisatie een stuk flexibeler en strakker gaat werken.

Eenvoudig je telecomsysteem beheren

Gebruiksvriendelijk voor de receptionist

Speciaal voor receptionisten hebben wij een module voor de pc ontwikkeld waardoor het mogelijk is om via de pc je telecomsysteem te beheren. Dit is ideaal voor receptionisten, want zij kunnen in één oogopslag zien wie er beschikbaar is en hoeveel inkomende telefoontjes er zijn en hier actie op uitvoeren, zoals doorverbinden of in de wacht plaatsen.

Je mobiel functioneert hetzelfde als een vast systeemtoestel

Altijd en overal bereikbaar

Door een naadloze integratie van vaste en mobiele telefonie, ervaart u telecommunicatie op een geheel nieuwe manier. Uw smartphone gaat functioneren als een mobiel systeemtoestel, waarbij u van alle voordelen van uw professionele telecominstallatie gebruik kan maken. Dit doen wij door uw vaste en mobiele telefonie te beheren en samen te laten communiceren via onze moderne systemen, die altijd up-to-date zullen zijn. Dankzij deze techniek is het mogelijk om mobiel te bellen tegen een VOIP-tarief!

Centraal telefoonboek, nummergroepen, nummerplannen etc.

Alles kan centraal beheerd worden

Doordat vaste en mobiele telefonie met ons telecomsysteem is geïntegreerd, kan alles centraal beheerd worden. Er kan gebruikgemaakt worden van een centraal telefoonboek, zelfs op de mobiel. Zowel vaste- als mobiele telefonie kan onderdeel uitmaken van nummergroepen, nummerplannen en tijdstip-routeringen, waardoor wij in staat zijn ons telecomsysteem compleet op maat in te richten voor jouw bedrijf. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van keuzemenu’s en een wachtrij met het aantal wachtenden, óók voor vaste- en mobiele telefonie.

Thuis, onderweg en op je flexplek bereikbaar

Ideaal voor flexibele werkplaatsen

Binnen je onderneming zijn er flexibele werkplaatsen, maar iedereen is toch op een vast nummer bereikbaar. Dit hebben wij verzorgd door iedereen een eigen inlogcode te geven. Bij het inloggen op de werkplek, dat zowel kan via de pc als op een fysiek telefoontoestel, meldt de gebruiker zich aan, waardoor hij bereikbaar is. Hierdoor is er ook gelijk inzicht of de gebruiker bijvoorbeeld in gesprek is. Óók dit is mogelijk op zowel vaste- als mobiele toestellen, wat het ook ideaal maakt voor thuiswerkers of mensen die veel onderweg zijn.

Voicemails eenvoudig in je mailbox

Laat een bericht achter ná de piep…

En na de piep versturen wij het ingesproken bericht rechtstreeks naar je eigen e-mailadres. Hierdoor hoef je niet langer door de alle ingesproken voicemails heen en kan je het overzichtelijk vanuit je e-mail afluisteren. Het is uiteraard nog steeds mogelijk om de voicemailbox af te luisteren door naar een nummer te bellen.

Faxen is ook gewoon mogelijk

Vertrouwelijke informatie

Bij een aantal branches is het nog niet gebruikelijk om vertrouwelijke informatie via de e-mail te versturen. Ook daarbij kunnen wij je helpen, want ons telecomsysteem ondersteunt nog steeds het faxen. Op deze manier kan je gebruik maken van de nieuwste technieken op het gebied van telecommunicatie en blijven faxen.

Wij helpen je graag

Persoonlijk contact

Persoonlijk contact is bij ons de normaalste zaak van de wereld. Bij ons praat je altijd met mensen die je graag willen helpen en klantvriendelijkheid op nummer één hebben staan. Problemen en storingen zijn bij ons uitdagingen.

Iedereen is welkom

Onze klanten

Wij bedienen klanten in verschillende branches en verschillende grootte. Van artsen en advocaten tot aan onderwijsinstellingen. Iedereen is welkom en wij hebben voor iedere onderneming een passende oplossing.

Heeft de centrale ook…

Alle functies op een rij

De functies van onze telefooncentrale:

  • Busy Lamp Field (BLF)
  • Wachtrij met vermelding aantal wachtenden
  • Contact Center (callcenter agenten)
  • Opnemen voor anderen (Call Pickup)
  • Receptionistenmodule (TRC)
  • Centraal telefoonboek
  • Inloggen op verschillende toestellen (Hot Desking)
  • Wachtmuziek
  • Nummergroepen en nummerplannen
  • Tijdstiprouteringen
  • Keuzemenu’s (IVR)
  • Telefonisch vergaderen
  • Faxen
  • Voicemail en voicemail to e-mail
  • IP-Dect

Offerte aanvragen?

Wilt u graag advies, meer informatie over onze diensten of een vrijblijvende offerte aanvragen?

Offerte aanvragen of Afspraak inplannen