De geruchten gaan dat in 2018 grote bedrijven zoals KPN en Deutsche Telecom langzaam de ISDN-aansluiting laten verdwijnen, wat voor gebruikers van ISDN concreet betekent dat zij niet meer kunnen bellen en moeten overstappen op een alternatief.
Naar schatting zijn dat in Nederland nog steeds zo’n 20% van de totale verbindingen. Deze ISDN-verbindingen worden niet alleen gebruikt voor het bellen, maar ook voor alarmerings- en pinsystemen.
Wat als “alternatief” gezien wordt voor ISDN, is VoIP (voice over IP, simpel gezegd bellen via internet). Voor deze vorm van bellen is een goede internetverbinding al voldoende en deze vorm van bellen biedt veel meer mogelijkheden dan ISDN.
Wij bieden VoIP al meer dan 10 jaar aan en zien deze vorm van bellen als het nieuwe bellen, waarbij vast & mobiel naadloos geïntegreerd kunnen worden.
Groenewegen Telecom is al 10 jaar actief bezig met VoIP. Bij het overstappen van ISDN naar VoIP kunnen wij u hierin goed begeleiden door onze jarenlange ervaring. Wij beheren alle nummers zelf, dus bij een portering is er geen derde partij, u doet direct zaken met ons.
Hetzelfde geldt voor de centrales in de cloud en het installeren van de hardware of het optimaliseren van uw netwerk. Wij hebben alle disciplines in huis om dit van A tot Z te verzorgen, het enige wat u hoeft te doen is de benodigde gegevens aanleveren en wij regelen de rest.
Met VoIP is het mogelijk om een goede centrale in de cloud te nemen. Deze worden uitsluitend gehost bij gecertificeerde cloud-partners om de veiligheid van uw gegevens te waarborgen. Wij zetten nooit de centrale in de cloud direct open naar het internet. Via een geavanceerde firewall verlenen wij alleen toegang aan u. Dat geeft een veilig gevoel en maakt het hackers een stuk lastiger.
Een centrale in de cloud is altijd up-to-date en hier heeft u verder geen omkijken naar. Ook brengt het bellen via VoIP tal van andere mogelijkheden met zich mee, een greep uit de mogelijkheden vindt u hier.
Wij horen u denken: Maar wat als er een storing is in het VoIP-systeem? Door te werken met geavanceerde servers, die verspreid door het land staan en onderling verbonden zijn, kan de ene server de storing bij een andere server opvangen. Hierdoor merkt de eindgebruiker niets van de storing en behalen we een uptime van 99,99%.
Wel is het belangrijk om een goede internetverbinding te hebben, hierbij adviseren wij altijd een zakelijke internetverbinding of een glasvezelinternetverbinding met een gegarandeerde snelheid. Deze verbindingen kunnen wij voor u aanvragen.
Wij hebben tal van mogelijkheden om de intercom te kunnen integreren met VoIP, waardoor u de intercom kunt bedienen, handig, snel en eenvoudig.
Al meer dan 10 jaar zijn wij aanbieder van VoIP-telefonie. Dat is niet voor niets. Vooraf communiceren wij duidelijk de vaste en variabele kosten, waarbij er achteraf dus geen “verrassingskosten” bijkomen. Duidelijk en eenvoudig, daar houden wij van.
Vaak maken wij mee dat klanten bij de huidige aanbieder een bundel hebben, waarmee er onbeperkt gebeld kan worden. Dit lijkt interessant, maar dat is het in veel gevallen niet. Doordat het VoIP-tarief veel lager ligt, kan er met het aantal gebelde minuten vaak al enorm bespaard worden. In het verleden hebben wij wel eens een onbeperkte databundel op een lift-telefoon aangetroffen.
Wij maken graag voor u een berekening wat u kunt besparen en of een bundel aantrekkelijk is.
U bent enthousiast geworden en wilt graag overstappen naar VoIP? Zo gaan wij dit voor u verzorgen: